Згідно Закону України про захист прав споживачів, Ви маєте право повернути придбаний непродовольчий товар належної якості, або обміняти його на інший аналогічний протягом 14 календарних днів з моменту покупки, якщо, наприклад, товар не підходить Вам своєю формою, розмірами, кольором чи з якихось інших причин не може бути використаний за призначенням.
Повернення або обмін можливі при наступних умовах:
• товар не був у використанні і не має подряпин, протертостей, сколів і т.д.;
• товар залишається укомплектований і нерозпакований, тобто цілісність упаковки збережена;
• збережено всі ярлики і заводське маркування.
Умови гарантійного обслуговування
Виробник надає 120-ти місячну гарантію на виріб з акрилу. Датою початку гарантії є день придбання виробу кінцевим покупцем. Покупець повинен зберігати товарний чек, гарантійний талон для можливості заміни виробу або здійснення гарантійного ремонту.
Гарантія поширюється на:
-однорідність кольору маси акрилу;
-розшарування маси акрилу;
-інші виробничі дефекти якості поверхні акрилу.
Гарантія не поширюється:
- механічні пошкодження;
- дефекти та пошкодження, що виникли в результаті неправильної установки виробу(невиконання вимог інструкції виробника або нехтування загальноприйнятими правилами будівництва санітарно-гігієнічних приміщень);
- пошкодження, викликані неправильним монтажем;
- пошкодження, викликані недотриманням покупцем рекомендації виробника щодо експлуатації;
- пошкодження, викликані спробою самостійного/некваліфікованого ремонту;
- виріб з виставки;
- виріб, що використовується не за призначенням;
- виріб, який піддався конструктивним змінам.
При виникненні гарантійного випадку для проведення безоплатного сервісного обслуговування покупцю необхідно звернутись до місця придбання виробу, а також надати наступні документи:
- касовий/товарний чек;
- правильно заповнений гарантійний талон із зазначенням назви виробу, його розміру, дати продажу, підписом та печаткою продавця, а також прізвищем, ім’ям покупця та його підписом.
Протягом гарантійного періоду безкоштовно шляхом ремонту усуваються заводські дефекти.
При неможливості провести ремонт, несправні вузли замінюються новими на безоплатній основі (при неможливості зробити заміну на аналогічний виріб, проводиться заміна на виріб з подібними характеристиками).
Вирішення питання про доцільність заміни або ремонту виробу залишається за виробником.
Замінені по гарантії деталі передаються продавцю. При цьому гарантійний термін не відновлюється, а діє далі. Гарантійний термін збільшується на період перебування виробу в гарантійному сервісному ремонті.
Виробник не повертає кошти, витрачені на монтаж і демонтаж виробу.